پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226662
رد شايعه مجازي درباره خرماي ناسالم
تاریخ انتشار : 1395/07/24 08:31:05
نمایش : 921
مشاور وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي روز جمعه به مردم اطمينان داد که همه محصولات غذايي و خوراکي وارداتي به کشور از نظر بهداشتي تحت شديدترين نظام هاي کنترلي قرار دارند و امکان واردات محصولات غذايي و خوراکي ناسالم از مبادي رسمي، به کشور وجود ندارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اظهارنظر «عباس زارع نژاد» پاسخي به برخي اظهارنظرها در فضاي مجازي در مورد واردات محصول خرماي ناسالم به کشور است.

 

وي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: نظارت کاملي بر واردات انواع محصولات غذايي و خوراکي به کشور توسط دستگاه هاي متولي و ذي صلاح در مبادي ورودي کشور وجود دارد.

 

مشاور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت: اين وزارتخانه تاکنون گزارشي از ورود خرما و يا ساير مواد غذايي ناسالم دريافت نکرده است.

 

زارع نژاد گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي اطلاع رساني در خصوص مواردي از محصولات غذايي و خوراکي را که غيرقابل مصرف تشخيص دهد را از طريق رسانه هاي رسمي کشور به اطلاع شهروندان مي رساند و طرح اين گونه موضوعات در فضاي مجازي جزو سياست هاي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي نيست.

 

مدت هاست که در فضاي مجازي به نقل از فردي که ادعا شده رئيس بيمارستان خاتم الانبياء تهران است، سخناني در خصوص مصرف نکردن خرماي ناسالم وارداتي مطرح شده است.

 

رئيس مرکز اطلاع رساني وزارت بهداشت همچنين يادآورشد: فردي که ادعا شده است رئيس بيمارستان خاتم الانبياء تهران است، هيچ مسئوليتي در اين بيمارستان نداشته و وجود خارجي ندارد.

 

«هادي کاظمي» رئيس بيمارستان خاتم الانبياء تهران است.

 

بر اساس آمارهاي موجود، ايران، دومين کشور توليد کننده خرما پس از مصر در جهان است. بر اساس آمارهاي سال 2007 ميلادي، ايران يک ميليون تن از مجموع هفت ميليون تن خرماي توليدي جهان را توليد مي کند.

منبع:ايرنا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html